FANDOM

Een uitgebreide background over kingdom Tilifia!

Als directe afstammelingen van de goden Triton, zijn de inwoners van Adamantium arrogant geworden over de jaren. Ze willen geen bondgenoten. Ze willen geen contact. Ze zijn op zichzelf. De koning van adamantium is al jaren opzoek naar hun innerlijke krachten. Naar verluid heeft adamantium namelijk ergens, diep van binnen, nog de goddelijke krachten van de tritons. Levend in de woestijnen van het zuidelijke deel, gelegen nabij FAIR HAVEN, het neutrale gebied, ingesteld door Eredon, Hyvar en Adamantium, liggen ze ook TEGEN het gebied van Triton aan, ofwel, het gebied waar voor het laatst een Triton is waargenomen. Adamantium is als enige niet bang voor EMPIRE. Ze vallen elkaar niet aan, en hebben geen contact met elkaar. Adamantium vertrouwt Tilifia niet. Adamantium mag Eredon niet. Dit kan ook te maken hebben met t feit dat eredon openlijk twijfelt of ze wel van Triton afstammen. De vraag is echter, wat zou adamantium doen met hun macht, zodra ze de oude krachten van Triton vinden? Zorgen ze voor stabiliteit in Bovisti, of word het 1 groot bloedbad?